Je maakt gebruik van een verouderde browserversie die minder veilig is en daarom niet meer wordt ondersteund door hollandsnieuwe.
Update je browser om onze website te kunnen gebruiken.
De browserversie die je gebruikt wordt niet ondersteund door hollandsnieuwe.

ruilen en retouren

Ben je niet tevreden over een product dat je van ons ontvangen hebt en wil je je bestelling annuleren? Of is er iets niet in orde? Geen probleem! We lossen het graag voor je op.

Ik wil annuleren

ik wil annuleren

Je bestelling mag je bij ons tot 14 kalenderdagen na ontvangst annuleren. Kijk hieronder welke situatie voor jou geldt.

LET OP: heb je niet besteld op hollandsnieuwe.nl of via onze klantenservice neem dan contact op met de desbetreffende winkel of webshop waar je hebt besteld om je bestelling te annuleren of om te ruilen.

Sim Only bestelling annuleren

Om een Sim Only bestelling te annuleren, neem je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je simkaart contact met ons op.

bestelling met een toestel annuleren

je hebt je nieuwe toestel al ontvangen

Om te annuleren stuur je de bestelling (compleet, onbeschadigd, in de originele verpakking en teruggezet naar fabrieksinstellingen) mét een ingevuld retourformulier binnen14 kalenderdagen na ontvangst naar ons terug. Gebruik hiervoor het adres dat op het retourlabel staat op het retourformulier.

De kosten voor het terugzenden van je bestelling zijn voor je eigen rekening. Eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en worden in rekening gebracht.

RETOURFORMULIER

je hebt je nieuwe toestel nog niet ontvangen

Je wilt je bestelling annuleren nog voordat je de telefoon hebt ontvangen? Weiger dan ons pakket aan de deur, dan is het meteen geregeld. Je zegt tegen de postbode dat hij het pakket mee terug mag nemen. Wij nemen je annulering in behandeling en sturen je ter bevestiging een e-mail. Is het toestel achtergelaten op het postkantoor? Geef daar even door dat het pakket teruggestuurd mag worden.

Ik wil annuleren
Er is iets niet in orde
Er is iets niet in orde

er is iets niet in orde

heb je een kapot toestel ontvangen en wil je een nieuw toestel ontvangen?

Stuur dan het toestel (compleet, onbeschadigd, in de originele verpakking en teruggezet naar fabrieksinstellingen) mét het retourformulier binnen 14 kalenderdagen na ontvangst naar ons terug. Gebruik hiervoor het adres dat op het retourlabel staat op het retourformulier. Vink op het retourformulier het volgende aan: ‘ik heb een defect toestel ontvangen en wil dit omruilen voor een telefoon die wel perfect werkt’.

De kosten voor het terugzenden van je bestelling bij een kapot toestel worden vergoed. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Dan storten wij binnen drie werkdagen de verzendkosten terug op je rekening.

RETOURFORMULIER
Status van je retourzending

status van je retourzending

Na ontvangst van je retourzending beoordelen wij of deze in orde is. Bij een annulering storten we binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt geannuleerd het aankoopbedrag terug op de bij ons bekende rekening. Bij een kapot toestel ontvang je zo snel mogelijk een nieuw toestel.

Status van je retourzending