Je maakt gebruik van een verouderde browserversie die minder veilig is en daarom niet meer wordt ondersteund door hollandsnieuwe.
Update je browser om onze website te kunnen gebruiken.
De browserversie die je gebruikt wordt niet ondersteund door hollandsnieuwe.

alles over je bestelling

Hier hebben we de belangrijkste informatie over je bestelling voor je op een rijtje gezet.

Bezorgen en ontvangst

bezorging en ontvangst

  • Je krijgt van PostNL een e-mail met een Track & trace link. Daarmee kun je je bestelling volgen.
  • Je bestelling wordt gemiddeld binnen twee werkdagen bezorgd.
  • Sim Only past gewoon in je brievenbus, dus daar hoef je niet voor thuis te blijven.
  • Als je toestel een langere levertijd heeft, duurt het gemiddeld een week voordat je de bestelling ontvangt. Zodra we je toestel versturen, krijg je van ons een mailtje.
Bezorgen en ontvangst
De start van je abonnement
De start van je abonnement

de start van je abonnement

met nummerbehoud

Heb je nummerbehoud aangevraagd en is de aanvraag goedgekeurd? Dan geven wij de datum door waarop je nummerbehoud wordt doorgevoerd. Op dit moment start ook je abonnement. Gebruik tot die tijd je simkaart niet om dubbele kosten te voorkomen.

zonder nummerbehoud

Je abonnement gaat pas in zodra je voor het eerst met je simkaart belt, sms't of op internet gaat. Als je niets doet, start je abonnement automatisch 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

Je nieuwe 06-nummer vind je in mijn hollandsnieuwe en onze app. Het kan tot maximaal 24 uur duren voordat je nieuwe 06-nummer hier zichtbaar is.

Je combivoordeel

jouw combivoordeel

hollandsnieuwe en Ziggo werken samen. Als je hollandsnieuwe combineert met internet van Ziggo, dan krijg je combivoordeel:

gratis extra Ziggo tv-pakket

dubbel tegoed

je bent nieuw bij ons

Heb je tijdens je bestelling aangegeven dat je ook internet van Ziggo hebt, dan geniet je direct van dubbel tegoed bovenop je maandbundel. Ondertussen checken wij of je aan alle voorwaarden voldoet. Zodra de check positief is uitgevoerd, krijg je een e-mail van Ziggo over hoe je je gratis extra tv-pakket kunt activeren.

je hebt je abonnement bij ons verlengd

Je was al klant bij hollandsnieuwe en Ziggo? Dan verandert er voor jou niets. Je blijft gewoon genieten van combivoordeel.

Nog geen Ziggo? Klik hier voor een exclusieve deal!
Je combivoordeel
betalen en facturen

vooruit betalen: dat is duidelijk

Je betaalt elke maand vooruit voor de komende periode. Je koopt dus je tegoed vooraf. Zo kun je nooit onverwachts over je bundel heen. Want op = op. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

je factuur krijg je achteraf

Je factuur krijg je achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat de periode is afgelopen, vind je de factuur terug in mijn hollandsnieuwe en de app. Op je factuur zie je ook eventueel extra tegoed dat je afgelopen periode nog hebt opgewaardeerd. Dat heb je al betaald tijdens het opwaarderen, dus je factuur is puur om inzicht te geven in je verbruik van afgelopen maand.

verschil tussen aankoopfactuur en de eerste factuur

Naast je maandelijkse factuur krijg je eenmalig een aankoopfactuur. Die zit in de bijlage van de bevestigingse-mail van je bestelling. Daarop staan bijvoorbeeld de eenmalige kosten die je voor een nieuw toestel hebt betaald. Deze factuur krijg je maar één keer van ons.


mijn hollandsnieuwe
nummerbehoud
wijzigen
annuleren en retourneren
garantie en voorwaarden
klachtenbehandeling
betalen en facturen
mijn hollandsnieuwe
nummerbehoud
wijzigen
annuleren en retourneren
garantie en voorwaarden
klachtenbehandeling

vooruit betalen: dat is duidelijk

Je betaalt elke maand vooruit voor de komende periode. Je koopt dus je tegoed vooraf. Zo kun je nooit onverwachts over je bundel heen. Want op = op. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

je factuur krijg je achteraf

Je factuur krijg je achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat de periode is afgelopen, vind je de factuur terug in mijn hollandsnieuwe en de app. Op je factuur zie je ook eventueel extra tegoed dat je afgelopen periode nog hebt opgewaardeerd. Dat heb je al betaald tijdens het opwaarderen, dus je factuur is puur om inzicht te geven in je verbruik van afgelopen maand.

verschil tussen aankoopfactuur en de eerste factuur

Naast je maandelijkse factuur krijg je eenmalig een aankoopfactuur. Die zit in de bijlage van de bevestigingse-mail van je bestelling. Daarop staan bijvoorbeeld de eenmalige kosten die je voor een nieuw toestel hebt betaald. Deze factuur krijg je maar één keer van ons.

toch nog vragen over je bestelling?

Anouk, je virtuele assistente

vraag het aan Anouk, onze virtuele assistente

Vraag het onze klantenservice

of neem contact op met onze klantenservice

CONTACT