Je maakt gebruik van een verouderde browserversie die minder veilig is en daarom niet meer wordt ondersteund door hollandsnieuwe.
Update je browser om onze website te kunnen gebruiken.
De browserversie die je gebruikt wordt niet ondersteund door hollandsnieuwe.

garantie

Is je toestel defect of beschadigd, dan kom je wellicht in aanmerking voor onze garantieregeling.

Op al onze toestellen zit 24 maanden garantie. Schade niet ontstaan door water-, val- of stootschade wordt binnen die periode kosteloos gerepareerd. Ook daarbuiten kun je je toestel laten repareren, maar dan betaal je zelf de kosten. Je betaalt dan minimaal €36,30 onderzoekskosten. Afhankelijk van type toestel en -reparatie kunnen deze kosten hoger uitvallen.

AANMELDEN

reparatievoorwaarden

Bekijk voor meer informatie onze reparatievoorwaarden:

VOORWAARDEN

status van je reparatie

Heb je je toestel al ter reparatie aangeboden en wil je graag de status hiervan volgen? Ga dan naar onze reparatie Track & Trace pagina.

STATUS REPARATIE

accessoires

Is een accessoire binnen 6 maanden defect na levering? Dan vergoeden wij de kosten voor een nieuw accessoire. Verzend na aankoop een foto van de factuur, en neem contact op met onze klantenservice. Het maximum bedrag wat wij vergoeden is €15,-.

We vergoeden geen oordopjes en adapters voor toestellen die na 3 november 2020 zijn besteld, omdat deze milieu vriendelijke toestellen zonder accessoires worden geleverd.

NEEM CONTACT OP