welkom bij hollandsnieuwe
wat leuk dat je klant bent geworden!

1,2,3 alles zo geregeld
We helpen je graag op weg om je abonnement zo optimaal mogelijk te gebruiken.
1
plaats je simkaart in je telefoon
De standaard sim pincode is: 0000
Je abonnement wordt actief zodra je de simkaart in je toestel plaatst en contact maakt met ons netwerk.
2
kies je eigen pincode
Verander via de instellingen op je telefoon de pincode van je simkaart zo snel mogelijk in een code die alleen jij kent. Vaak vind je deze instelling onder 'mobiel netwerk'.
3
zo werkt je abonnement
Bij hollandsnieuwe hebben we een uniek abonnement voor je. Zo hou jij de kosten onder controle en betaal jij nooit onverwacht meer.
Bij hollandsnieuwe kies je voor een maandelijkse bundel met een bepaald tegoed. Bijvoorbeeld 3000 MB/MIN/SMS of 10.000 MB/MIN/SMS. Dit tegoed betaal je elke maand vooraf via automatische incasso.
Of je nou internet, belt of smst, alles gaat uit je bundel. Bij ons geldt: 1 MB = 1 MIN = 1 SMS. Je bepaalt dus helemaal zelf hoe je jouw bundel gebruikt.
Ook bellen naar 0900-nummers en bellen naar het buitenland gaat allemaal uit je bundel. Omdat de kosten daarvoor hoger zijn, neemt je tegoed iets sneller af.
In onze app en mijn hollandsnieuwe zie je hoeveel tegoed je nog hebt, wel zo makkelijk!
Je kunt niet meer verbruiken dan je tegoed hebt. Op = op. Zo kom je nooit onverwachts voor extra kosten te staan.
Heb je een keer wat meer nodig? Dan kun je zelf bepalen of je extra tegoed bijkoopt.
Meer of minder nodig? Je bundel kun je iedere maand omhoog en omlaag wijzigen. Bijvoorbeeld van 5000 MB/MIN/SMS naar 10.000 MB/MIN/SMS per maand. Dit doe je in onze app.
Het wijzigen van je bundel is gratis en kan tot maximaal 4 dagen voor het einde van je contractmaand. Je nieuwe bundel gaat in op de eerste dag van de nieuwe contractmaand.

ervaar het gemak van onze app
Maak je telefoon compleet met onze hollandsnieuwe app:
- Check je tegoed, verbruik en facturen
- Waardeer op als je een keer meer nodig hebt
- Wijzig je abonnement omhoog of omlaag, iedere maand opnieuw
Ook in mijn hollandsnieuwe regel je dit allemaal.
direct de app downloaden:
combivoordeel
combivoordeel
Wist je dat hollandsnieuwe samenwerkt met Ziggo? Daarom ontvang je combivoordeel als je hollandsnieuwe combineert met Ziggo Internet.
Je krijgt dan bij hollandsnieuwe gratis dubbel tegoed. Dat is 2x zoveel MB, minuten of sms'jes voor precies hetzelfde geld. Daarnaast ontvang je een gratis extra Ziggo tv-pakket naar keuze.
snelle probleemoplosser
Ja, dat regel je in onze app. Dit kan tot 12 dagen na de datum waarop je je bestelling hebt geplaatst.
Als je simkaart in je telefoon contact maakt met ons netwerk of na het doorvoeren van nummerbehoud. Doe je niets, dan wordt je abonnement 14 dagen na het versturen van de simkaart vanzelf actief.
Wij zeggen je huidige abonnement op als je nummerbehoud bij ons aanvraagt. Je nummer vervalt dan op de dag dat je contract afloopt. De meeste providers hanteren een opzegtermijn van 30 dagen.
Je abonnement betaal je iedere maand vooruit via automatische incasso.
Alleen bij ons betaal je alles uit één bundel. Dus internetten, bellen & sms'en. Ook bellen naar en in het buitenland betaal je gewoon van je tegoed. Als het tegoed op is kan je opwaarderen. Zo kun je nooit onverwachts over je bundel heen.
Te weinig tegoed deze maand? Je kunt eenvoudig een opwaardering doen. Is je bundel te hoog of te laag? Je kunt iedere maand je abonnement wijzigen, passend bij jouw verbruik.
Ietsje meer nodig? Via de app, online of per sms kun je snel en eenvoudig je tegoed opwaarderen.
Bel 1233 met je mobiele telefoon om je voicemail in te stellen. Je krijgt in het keuzemenu een uitgebreide uitleg over de mogelijkheden.
Wil je iets instellen in je nieuwe telefoon, maar je weet niet hoe dat moet? Gebruik onze toestelhulp in de app. Die herkent automatisch je toestel. Zo vind je snel de informatie die je zoekt.
Heb je ook Ziggo Internet? Dan krijg je elke maand dubbel tegoed. En een gratis extra Ziggo tv-pakket: Movies & Series L, Ziggo Sport Totaal of Kids.
Ja, dat regel je in onze app. Dit kan tot 12 dagen na de datum waarop je je bestelling hebt geplaatst.
Als je simkaart in je telefoon contact maakt met ons netwerk of na het doorvoeren van nummerbehoud. Doe je niets, dan wordt je abonnement 14 dagen na het versturen van de simkaart vanzelf actief.
Wij zeggen je huidige abonnement op als je nummerbehoud bij ons aanvraagt. Je nummer vervalt dan op de dag dat je contract afloopt. De meeste providers hanteren een opzegtermijn van 30 dagen.
Je abonnement betaal je iedere maand vooruit via automatische incasso.
Alleen bij ons betaal je alles uit één bundel. Dus internetten, bellen & sms'en. Ook bellen naar en in het buitenland betaal je gewoon van je tegoed. Als het tegoed op is kan je opwaarderen. Zo kun je nooit onverwachts over je bundel heen.
Te weinig tegoed deze maand? Je kunt eenvoudig een opwaardering doen. Is je bundel te hoog of te laag? Je kunt iedere maand je abonnement wijzigen, passend bij jouw verbruik.
Ietsje meer nodig? Via de app, online of per sms kun je snel en eenvoudig je tegoed opwaarderen.
Bel 1233 met je mobiele telefoon om je voicemail in te stellen. Je krijgt in het keuzemenu een uitgebreide uitleg over de mogelijkheden.
Wil je iets instellen in je nieuwe telefoon, maar je weet niet hoe dat moet? Gebruik onze toestelhulp in de app. Die herkent automatisch je toestel. Zo vind je snel de informatie die je zoekt.
Heb je ook Ziggo Internet? Dan krijg je elke maand dubbel tegoed. En een gratis extra Ziggo tv-pakket: Movies & Series L, Ziggo Sport Totaal of Kids.