inflatiecorrectie 2022
Elk jaar stijgen prijzen door inflatie. Dat geldt ook voor onze abonnementskosten.
inflatiepercentage
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar aan de hand van de Consumentenprijsindex vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen. Het gemiddelde inflatiepercentage over 2021 is 2,7%.
verhoging maandelijkse kosten
Omdat ook onze kosten zijn gestegen, verhogen we de maandelijkse abonnementskosten van onze particuliere abonnementen vanaf 1 oktober 2022 met maximaal 2,7%. Het gaat om de kosten van alle abonnementen die zijn afgesloten vóór 1 juli 2022 en nog in contract zijn.
De prijsverhoging geldt alléén als dit staat vermeld op je factuur van oktober. En we verhogen alleen de maandelijkse kosten van je Sim Only bundel. De kosten van de Onbeperkt bellen en sms'en bundel worden niet verhoogd.
dit verandert niet
- De tarieven voor gebruik van internet, bellen & sms'en
- Het opwaardeertarief
- Onbeperkt bellen & sms'en
- De contractvoorwaarden en Algemene Voorwaarden
- De maandelijkse kosten voor je toestel als je deze via ons hebt aangeschaft
jaarlijkse indexatie
In de Algemene Voorwaarden van je abonnement staat in artikel 8 'tarieven' bij punt 8.3 dat we de tarieven één keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS.
veelgestelde vragen
Jaarlijks stijgen de prijzen van de meeste diensten en producten in Nederland door prijsinflatie. Dat betekent dat ook onze kosten dit jaar zijn gestegen. Een deel van deze kosten berekenen we door in de mobiele abonnementen van onze klanten, zodat wij onze kwaliteit hoog kunnen houden. Dit noemen wij inflatiecorrectie.
De inflatiecorrectie wordt enkel toegepast op je maandelijkse Sim Only-bundelkosten. De kosten voor opwaarderen en de Onbeperkt bellen en sms'en-bundel worden niet verhoogd. Ook de tarieven voor gebruik van internet, bellen & sms'en blijven hetzelfde. Betaal je maandelijks voor een toestel dat je via ons hebt aangeschaft? Dan blijven de kosten hiervoor ook ongewijzigd.
We volgen de door het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) berekende inflatie (consumentenprijsindex). Voor 2021 is dat 2,7%. Met dit percentage worden de abonnementskosten van onze mobiele abonnementen verhoogd. Lees hierover meer op de website van het CBS.
Vanaf 1 oktober 2022 verhogen we de maandelijkse abonnementskosten met maximaal 2,7%.
Inflatiecorrectie staat vermeld in de Algemene Voorwaarden die je bij je abonnement hebt ontvangen. Daarnaast hebben we klanten in september op de incasso e-mail geïnformeerd over de aankomende prijsindexatie. Op je factuur van oktober zie je voor het eerst de correctie verwerkt in je maandelijkse abonnementskosten.
De inflatiecorrectie geldt voor alle particuliere abonnementen aangesloten vóór 1 juli 2022. Heb je je abonnement aangesloten ná 1 juli 2022? Dan passen we geen inflatiecorrectie toe.
Jaarlijks stijgen de prijzen van de meeste diensten en producten in Nederland door prijsinflatie. Dat betekent dat ook onze kosten dit jaar zijn gestegen. Een deel van deze kosten berekenen we door in de mobiele abonnementen van onze klanten, zodat wij onze kwaliteit hoog kunnen houden. Dit noemen wij inflatiecorrectie.
De inflatiecorrectie wordt enkel toegepast op je maandelijkse Sim Only-bundelkosten. De kosten voor opwaarderen en de Onbeperkt bellen en sms'en-bundel worden niet verhoogd. Ook de tarieven voor gebruik van internet, bellen & sms'en blijven hetzelfde. Betaal je maandelijks voor een toestel dat je via ons hebt aangeschaft? Dan blijven de kosten hiervoor ook ongewijzigd.
We volgen de door het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) berekende inflatie (consumentenprijsindex). Voor 2021 is dat 2,7%. Met dit percentage worden de abonnementskosten van onze mobiele abonnementen verhoogd. Lees hierover meer op de website van het CBS.
Vanaf 1 oktober 2022 verhogen we de maandelijkse abonnementskosten met maximaal 2,7%.
Inflatiecorrectie staat vermeld in de Algemene Voorwaarden die je bij je abonnement hebt ontvangen. Daarnaast hebben we klanten in september op de incasso e-mail geïnformeerd over de aankomende prijsindexatie. Op je factuur van oktober zie je voor het eerst de correctie verwerkt in je maandelijkse abonnementskosten.
De inflatiecorrectie geldt voor alle particuliere abonnementen aangesloten vóór 1 juli 2022. Heb je je abonnement aangesloten ná 1 juli 2022? Dan passen we geen inflatiecorrectie toe.
heb je een andere vraag?
vraag het aan Anouk, onze virtuele assistente