een telefoon voor je kind, hoe pak je dat aan?
Vroeg of laat komt het moment dat je kind een eigen telefoon wil. Of dat jij het handig vindt dat ze bereikbaar zijn. Maar waar begin je dan? Kies je voor een nieuwe telefoon of liever met een tweedehands? Kies je voor prepaid of een abonnement? We helpen je op weg met de belangrijkste vragen, tips en afwegingen.
veelgestelde vragen
heb ik een verzekering nodig voor de telefoon van mijn kind?
Dat hangt ervan af. Als een scherm kapotgaat, dan is het vaak goedkoper om zelf te laten repareren. Zeker bij oudere telefoons. Soms is de telefoon al verzekerd via de inboedel- of reisverzekering. Denk je dat het toestel snel beschadigd raakt, gestolen wordt of kapotgaat? Dan kan een verzekering verstandig zijn. Weeg altijd het risico af tegen de maandelijkse premie. En check ook of je bij verlies of diefstal de nieuwwaarde of dagwaarde vergoed krijgt. En of water-, val- en stootschade verzekerd is.
hoe bescherm je de telefoon tegen beschadiging?
welk type abonnement past bij je kind?
hoe volg je de telefoon van je kind?
hoe voorkom je dat je kind over de datalimiet gaat?
kan je kind nog bellen met een noodnummer als een datalimiet is bereikt?
hoe bescherm je je kind tegen foute sites?
hoe voorkom je dat je kind de telefoon kwijtraakt?
bij hollandsnieuwe kindvriendelijke Sim Only bij hollandsnieuwe
We krijgen een 8,2 van de Consumentenbond. Een mooie waardering voor service, prijs en kwaliteit.
Je kunt rekenen op een buitengewoon goede service. Regel het eenvoudig zelf via onze app. Of chat en bel ons met je vragen.
Betaalde service nummers en internationale nummers staan standaard uitgeschakeld. Ook kan je kind niet zelf opwaarderen. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
Bij ons betaal je vooraf dus heb je nooit onverwachte kosten. Is de bundel van je kind bijna op? Dan geven we een seintje en kun je opwaarderen. Of niet.
Elke maand kun je bepalen of je kind een beetje meer of minder bundel nodig heeft.
Met onze app heb je altijd inzicht in het verbuik en tegoed van je kind en pas je gemakkelijk instellingen of de bundel aan.
bij hollandsnieuwe kindvriendelijke Sim Only bij hollandsnieuwe
We krijgen een 8,2 van de Consumentenbond. Een mooie waardering voor service, prijs en kwaliteit.
Je kunt rekenen op een buitengewoon goede service. Regel het eenvoudig zelf via onze app. Of chat en bel ons met je vragen.
Betaalde service nummers en internationale nummers staan standaard uitgeschakeld. Ook kan je kind niet zelf opwaarderen. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
Bij ons betaal je vooraf dus heb je nooit onverwachte kosten. Is de bundel van je kind bijna op? Dan geven we een seintje en kun je opwaarderen. Of niet.
Elke maand kun je bepalen of je kind een beetje meer of minder bundel nodig heeft.
Met onze app heb je altijd inzicht in het verbuik en tegoed van je kind en pas je gemakkelijk instellingen of de bundel aan.