veelgestelde vragen

Hoe krijg ik combivoordeel?

Om combivoordeel te krijgen heb je nodig:

  • internet van Ziggo
  • hollandsnieuwe abonnement

Combivoordeel van hollandsnieuwe en Ziggo bestaat uit deze 2 gratis extra's:

  • Combi-tegoed
  • Een gratis extra Ziggo tv-pakket: SkyShowtime, Ziggo Sport Totaal of Kids. Dit extra tv-pakket kan je kijken als je digitale televisie van Ziggo hebt. Heb je bij Ziggo een Internet & TV Max abonnement? Dan hoef je niet te kiezen, want daar zitten alle tv-pakketten (SkyShowtime, Ziggo Sport Totaal en Kids) waar je als hollandnieuwe klant uit mag kiezen al in.

Beide abonnementen moeten actief zijn op hetzelfde adres. Ze hoeven niet op dezelfde naam te staan. Het hele gezin kan dus meedoen! Nadat je Ziggo en/of hollandsnieuwe abonnement zijn ingegaan, checken wij of je voldoet aan alle voorwaarden. Dit gebeurt dezelfde dag.

  • Het combi-tegoed ontvang je automatisch.
  • Je krijgt een e-mail van Ziggo over hoe je het extra Ziggo tv-pakket kunt activeren.

Wanneer krijg ik combivoordeel?

Nadat je Ziggo en/of hollandsnieuwe abonnement zijn ingegaan, checken wij of je voldoet aan alle voorwaarden.

  • Combi-tegoed ontvang je automatisch. Je ziet dit terug in je abonnementsoverzicht in de app van hollandsnieuwe.
  • Je krijgt een e-mail van Ziggo over hoe je het gratis extra Ziggo tv-pakket activeert in Mijn Ziggo. Het duurt ongeveer één week voordat je deze e-mail ontvangt..

Ik heb internet van Ziggo Zakelijk
Heb je internet van Ziggo Zakelijk? Dan ontvang je combi-tegoed niet automatisch. Neem in dit geval contact met ons op, dan activeren we combi-tegoed snel voor je.

Hoe controleer ik of mijn adres bij Ziggo en bij hollandsnieuwe klopt?

Combivoordeel krijg je als de benodigde Ziggo- en hollandsnieuwe abonnementen op hetzelfde adres staan. Het is belangrijk dat je adres inclusief huisnummer en extensie bij ons én Ziggo overeenkomen.

Check je adres in de hollandsnieuwe app
Controleer je adresgegevens onder “meer" in de hollandsnieuwe app. Als je het adres wilt wijzigen, kies dan voor “Adres wijzigen".

Ook kun je je adresgegevens controleren in mijn hollandsnieuwe.

Nog geen hollandsnieuwe app? Download onze vernieuwde app in de Apple store of Play store (Android).

Check je adres in Mijn Ziggo
Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo. Ga naar ‘Klantgegevens’ en controleer de adresgegevens onder het kopje ‘Aansluitingsgegevens’.

Ik heb al een extra tv-pakket van Ziggo

Als je voldoet aan de voorwaarden kan je een gratis extra tv-pakket aanzetten in Mijn Ziggo. Deze kan je kijken als je ook digitale televisie van Ziggo hebt. Wanneer je al een tv-pakket hebt, kan je ervoor kiezen om deze te behouden en er eentje gratis bij te kiezen. Je krijgt maximaal één gratis extra Ziggo tv-pakket per huishouden. Dus in het geval van meerdere hollandsnieuwe abonnementen op één adres, dan krijg je op dat adres slechts één extra tv-pakket. Als iemand op jouw adres Vodafone klant is, krijg je je extra Ziggo tv-pakket via Vodafone.

Wijzigen keuze gratis tv-pakket

Als je al een pakket (SkyShowtime, Ziggo Sport Totaal, Ziggo Kids) hebt gekozen en je wilt je keuze aanpassen, dan kan dit natuurlijk. Je kunt namelijk iedere 30 dagen iets anders kiezen. Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat, als je een tv-pakket aanzet. Tijdens die periode kun je wel al wijzigingen doorvoeren, maar een wijziging gaat pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie. Een ander tv-pakket kiezen regel je eenvoudig in Mijn Ziggo.

Ik heb nog geen mail van Ziggo ontvangen over het tv-pakket

Ben je onlangs klant geworden bij hollandsnieuwe? Zodra je hollandsnieuwe abonnement actief is, kan het tot 1 week duren voordat je een e-mail van Ziggo ontvangt over je gratis extra Ziggo tv-pakket. Als iemand op jouw adres ook een Vodafone abonnement heeft, dan krijg je je gratis extra Ziggo tv-pakket via Vodafone. Nog steeds niks gehoord? Het kan zijn dat je adres verkeerd staat. Controleer dan of je Ziggo- en hollandsnieuwe abonnementen op hetzelfde adres staan. Het adres bij hollandsnieuwe moet exact overeenkomen met het adres wat is opgegeven bij Ziggo.

Wat voor checks doen jullie voor combivoordeel?

We checken iedere dag automatisch of je nog klant bent bij Ziggo en hollandsnieuwe, voldoet aan alle voorwaarden en of de abonnementen op hetzelfde adres staan. Als blijkt dat je niet (meer) in aanmerking komt voor combivoordeel, dan vervallen de gratis extra’s automatisch.

  • Als je je hollandsnieuwe abonnement beëindigt of het Ziggo abonnement beëindigt of wijzigt, dan wordt je combivoordeel automatisch beëindigd.
  • Als iemand op je adres een Vodafone abonnement neemt, wordt je gratis extra Ziggo tv-pakket omgezet naar het gratis extra Ziggo tv-pakket van Vodafone. Je extra tv-pakket van hollandsnieuwe vervalt dan.
  • Bij een verhuizing moet je bij zowel hollandsnieuwe als Ziggo je verhuizing doorgeven. Als je voor één van beide abonnementen de verhuizing niet uiterlijk 2 weken van tevoren doorgeeft, kan het zijn dat je niet meer voldoet aan de voorwaarden van combivoordeel, doordat beide abonnementen niet meer op hetzelfde adres geregistreerd staan. Je combivoordeel wordt dan automatisch beëindigd voor de eerstvolgende maand.

Hoe behoud ik mijn combivoordeel bij een verhuizing?

Bij een verhuizing moet je bij zowel hollandsnieuwe als Ziggo je verhuizing doorgeven. Als je voor één van beide abonnementen de verhuizing niet uiterlijk 2 weken van tevoren doorgeeft, kan het zijn dat je niet meer voldoet aan de voorwaarden van combivoordeel, doordat beide abonnementen niet meer op exact hetzelfde adres geregistreerd staan. Je combivoordeel wordt dan automatisch beëindigd voor de eerstvolgende maand.

Kunnen de voorwaarden van combivoordeel wijzigen?

Ziggo en hollandsnieuwe hebben het recht om deze voorwaarden tussentijds te wijzigen of te stoppen met de actie. Lees meer over alle voorwaarden van combivoordeel.

Wanneer stopt combivoordeel?

Je ontvangt combivoordeel voor onbepaalde tijd, zolang je aan de voorwaarden voldoet. Als je niet meer in aanmerking komt voor combivoordeel, worden de gratis extra’s automatisch stopgezet. Dit kan verschillende redenen hebben:

  1. Je hebt je Ziggo abonnement beëindigd of gewijzigd en komt hierdoor niet meer in aanmerking voor combivoordeel.
  2. Je hebt je hollandsnieuwe abonnement stopgezet.
  3. Je bent verhuisd en hebt de verhuizing niet correct of op tijd doorgegeven bij beide abonnementen: Ziggo en hollandsnieuwe.
  4. Iemand op jouw adres heeft een Vodafone abonnement aangeschaft en komt in aanmerking voor volop extra voordelen. In dit geval wordt je extra tv-pakket omgezet naar volop extra voordelen van Vodafone. Je combi-tegoed van hollandsnieuwe behoud je gewoon.

Is jouw combivoordeel onterecht stopgezet? Neem dan contact op met de klantenservice door te bellen naar 1200 met je hollandsnieuwe abonnement.

Is er ook combivoordeel voor zakelijke klanten?

Ja, combivoordeel geldt ook voor zakelijke klanten. Staan de benodigde producten op één adres? Dan ontvang je automatisch combi-tegoed op alle hollandsnieuwe abonnementen.