Je maakt gebruik van een verouderde browserversie die minder veilig is en daarom niet meer wordt ondersteund door hollandsnieuwe.
Update je browser om onze website te kunnen gebruiken.
De browserversie die je gebruikt wordt niet ondersteund door hollandsnieuwe.

veelgestelde vragen

Door de benodigde producten op één adres te hebben staan. Ze hoeven trouwens niet op dezelfde naam te staan. Het hele gezin kan dus meedoen! Zodra je de benodigde producten hebt geïnstalleerd worden de gratis extra’s automatisch voor je klaargezet:

  • De 1000 MB/MIN/SMS extra ontvang je automatisch.
  • Je krijgt een bericht vanuit Ziggo over hoe je het extra Ziggo tv-pakket kunt activeren.

Nieuwe klant? Wij zullen binnen 5 weken een check doen of je daadwerkelijk in aanmerking komt voor combivoordeel. Dit kan betekenen dat je voor een korte tijd gratis 1000 MB/MIN/SMS extra combi-tegoed ontvangt, maar dat dit vervalt als blijkt dat je niet aan de voorwaarden voldoet. Wij kennen je extra Ziggo tv-pakket toe, zodra de check positief is uitgevoerd. Je krijgt dan een e-mail van Ziggo over hoe je je extra tv-pakket kunt activeren.

Nadat je Ziggo en/of hollandsnieuwe abonnement actief is geworden, wordt er door ons een check gedaan of je voldoet aan alle voorwaarden. Dit kan tot 5 weken duren. Je wordt vervolgens per e-mail geïnformeerd dat je in aanmerking komt.

  • extra Ziggo tv-pakket: Nadat je een e-mail van Ziggo hebt gekregen over je gratis extra Ziggo tv-pakket, kun je deze direct activeren in Mijn Ziggo. Je extra tv-pakket wordt geactiveerd op het moment dat je je keuze doorgeeft. Voor nieuwe klanten kan het tot 5 weken duren voor je deze e-mail ontvangt.
  • 1000 MB/MIN/SMS extra combi-tegoed: Als je in aanmerking komt voor combivoordeel, ontvang je voor alle abonnementen afgesloten, gewijzigd of verlengd na 9 april 2018 de 1000 MB/MIN/SMS extra automatisch. Heb jij voor 9 april 2018 een abonnement afgesloten? Wijzig of verleng je abonnement dan in de app of Mijn hollandsnieuwe. Je ontvangt je combi-tegoed dan vanaf de datum dat je gewijzigde abonnement/verlenging ingaat.

Nog geen e-mail ontvangen? Geen zorgen! Wij informeren onze klanten in groepen. Ook jij bent binnenkort aan de beurt.

We activeren de gratis extra’s voor iedereen die een of meer van de benodigde Ziggo- en hollandsnieuwe abonnementen op hetzelfde adres heeft staan. Het is belangrijk dat je adres inclusief huisnummer en extensie bij ons én Ziggo overeenkomen.

Check je adres in de hollandsnieuwe app
Controleer je adresgegevens onder “meer" in de hollandsnieuwe app. Indien je het adres wilt wijzigen, kies dan voor “Adres wijzigen".
Ook kun je je adresgegevens controleren in mijn hollandsnieuwe.
Nog geen hollandsnieuwe app? Download onze vernieuwde app in de Apple store of Play store (Android).

Check je adres in Mijn Ziggo
Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo. Ga naar ‘Gegevens’ en controleer de adresgegevens onder het kopje ‘Leveringsadres’.
Als je voldoet aan de voorwaarden kan je een gratis extra tv-pakket aanzetten. Wanneer je al een tv-pakket hebt, kan je ervoor kiezen om deze te behouden en er eentje gratis bij te kiezen. Als je een tv-pakket kiest dat je los hebt aangeschaft, beëindigen wij automatisch de betaalde versie voor jou.

Maximaal één gratis extra Ziggo tv-pakket per huishouden. Als iemand op jouw adres Vodafone klant is, krijg je je extra Ziggo tv-pakket via Vodafone.
Voor alle abonnementen afgesloten, gewijzigd of verlengd na 9 april 2018 ontvang je 1000 MB/MIN/SMS extra combi-tegoed automatisch. Heb jij voor 9 april 2018 een abonnement afgesloten? Wijzig of verleng je abonnement dan in de app of Mijn hollandsnieuwe. Je ontvangt je combi-tegoed dan vanaf de datum dat je gewijzigde abonnement/verlenging ingaat.

Heb je net een nieuw Ziggo abonnement afgesloten? Wij voeren een check uit om te kijken of je hollandsnieuwe en Ziggo abonnementen op exact hetzelfde adres staan en of je aan alle voorwaarden voldoet. Dit kan tot 5 weken duren. Vervolgens krijg je van ons bericht als je combivoordeel is geactiveerd.

We checken elke maand automatisch of je nog klant bent bij Ziggo en hollandsnieuwe, voldoet aan alle voorwaarden en of de abonnementen op hetzelfde adres staan. Als blijkt dat je niet (meer) in aanmerking komt voor combivoordeel, dan vervallen de gratis extra’s automatisch.

  • Als je je hollandsnieuwe abonnement beëindigt of het Ziggo abonnement beëindigt of wijzigt, dan wordt je combivoordeel automatisch beëindigd.
  • Als iemand op je adres een Vodafone abonnement neemt, wordt je extra Ziggo tv-pakket omgezet naar het gratis extra Ziggo tv-pakket van Vodafone. Je extra tv-pakket van hollandsnieuwe vervalt dan.
  • Bij een verhuizing moet je bij zowel hollandsnieuwe als Ziggo je verhuizing op de gebruikelijke manier doorgeven. Als je voor één van beide abonnementen de verhuizing niet uiterlijk 2 weken van tevoren doorgeeft, kan het zijn dat je niet meer voldoet aan de voorwaarden van combivoordeel, doordat beide abonnementen niet meer op hetzelfde adres geregistreerd staan. Je combivoordeel wordt dan automatisch beëindigd voor de eerstvolgende maand.
Je komt in aanmerking met een hollandsnieuwe abonnement met een minimale maandelijkse bundelprijs van €7 en een abonnement voor Vast Internet van Ziggo in combinatie met een abonnement voor Digitale Televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox. Daarnaast kan je maar één extra tv-pakket per huishouden afsluiten. Als iemand op jouw adres Vodafone klant is, krijg je je extra Ziggo tv-pakket via Vodafone. Je komt dan wel in aanmerking voor 1000 MB/MIN/SMS extra combi-tegoed.
Je ontvangt combivoordeel voor onbepaalde tijd, zolang je aan de voorwaarden voldoet.

Ziggo en hollandsnieuwe hebben het recht om deze voorwaarden tussentijds te wijzigen of te stoppen met de actie.
Als je niet meer in aanmerking komt voor combivoordeel, worden de gratis extra’s automatisch stopgezet.

Dit kan verschillende redenen hebben:

  1. Je hebt je Ziggo abonnement beëindigd of gewijzigd en komt hierdoor niet meer in aanmerking voor combivoordeel.
  2. Je hebt je hollandsnieuwe abonnement stopgezet.
  3. Je bent verhuisd en hebt de verhuizing niet correct of op tijd doorgegeven bij beide abonnementen: Ziggo en hollandsnieuwe.
  4. Iemand op jouw adres heeft een Vodafone abonnement aangeschaft en komt in aanmerking voor Non-Stop Gratis Extra’s. In dit geval wordt je extra tv-pakket omgezet naar Non-Stop Gratis Extra’s van Vodafone. Je 1000 MB/MIN/SMS extra combi-tegoed behoud je gewoon.

Is jouw combivoordeel onterecht stopgezet? Neem dan contact op met de klantenservice door te bellen naar 1200 met je hollandsnieuwe abonnement.

Als je al een pakket hebt gekozen en je wilt je keuze aanpassen, dan kan dit natuurlijk. Je kunt namelijk iedere 30 dagen iets anders kiezen. Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat zodra een tv-pakket wordt geactiveerd. Tijdens die periode kun je wel al wijzigingen doorvoeren, maar een eventuele wijziging gaat pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie. Een ander tv-pakket kiezen regel je eenvoudig in Mijn Ziggo.
Juist. Op ieder hollandsnieuwe abonnement aangeschaft, gewijzigd of verlengd na 9 april 2018 op hetzelfde adres als het Ziggo abonnement krijg je van ons 1000 MB/MIN/SMS extra.

Voor het extra Ziggo tv-pakket geldt maximaal één gratis extra tv-pakket per adres/huishouden. Dus in het geval van meerdere hollandsnieuwe abonnementen op één adres krijgt het huishouden slechts één extra tv-pakket.
Ja, combivoordeel geldt ook voor zakelijke klanten. Staan de benodigde producten op één adres? Dan ontvang je automatisch + 1000 MB/MIN/SMS extra op alle hollandsnieuwe abonnementen aangesloten, gewijzigd of verlengd na 9 april 2018. Je krijgt vanuit Ziggo een bericht over hoe je het extra Ziggo tv-pakket kunt activeren. Deze actie geldt niet voor Ziggo Zakelijk Pro.
  1. Ben je onlangs klant geworden bij hollandsnieuwe? Het kan dan zijn dat je nog geen e-mail van ons en/of Ziggo hebt ontvangen over je extra Ziggo tv-pakket. Het kan tot vijf weken duren voordat je een e-mail hierover ontvangt.
  2. Heeft iemand op jouw adres ook een Vodafone abonnement? Dan krijg je je extra Ziggo tv-pakket via Vodafone. Maximaal één gratis extra Ziggo tv-pakket per adres.
  3. Nog steeds niks gehoord? Het kan zijn dat je adres verkeerd staat. Neem dan contact op met de klantenservice door te bellen naar 1200 met je hollandsnieuwe abonnement.