“Klantenservice hielp mij niet”
Ben nu een maand bezig om na overlijden van mijn echtgenoot het contract wat op zijn naam stond over te zetten op mijn naam !!!!
Heb al zeker vier maal contractovername formulier met alle gevraagde documenten per email gestuurd (maar die worden niet gelezen) en daar buiten ook diversen keren via de chat en de laatste die ik op de chat had was Jose en die zou alles in orde maken .
Heellllll droevig de klantenservice . Ze begrijpen er niets van .
Inmiddels is abonnementsgeld afgeschreven en alle correspondentie gaat nog steeds via emailadres mijn overleden man . Ben inmiddels ook mijn combivoordeel kwijt !!!!! Logisch want Ziggo staat inmiddels op mijn naam en bij hollandsnieuwe krijg ik dit niet voor elkaar .
Het is ongelooflijk !!!!!! Na een maand over en weer telefoon en chatgesprekken (bij elkaar uren) en discussies en de schuld bij mij neer leggen heeft de klantenservice na dit review direct het probleem opgepakt met name Sandra . Zij heeft het probleem direct met goed resultaat opgelost !!!!!
Sandra bedankt en nogmaals ongelooflijk dat dit kon gebeuren. Alles werkt zoals het hoort met de juiste gegevens.
Kan weer inloggen in mijn account en app.
Ben weer een tevreden klant zoals voorheen en geef dan ook weer 5 sterren .